Ulfborg Bys Skytteforening

Nomineret af: Henrik Thorup

Ulfborg Bys skytteforening skal vinde prisen fordi, de er en fantastisk forening, hvor deres trænere virkelig gør et kæmpe stykke arbejde, både med børn og unge samt med voksen og senior skytter.

klubben har pt 25 børne skytter samt 48 voksen skytter.

skydning er en fantastisk sport, en del børn og unge, har koncentrationsbesvær eller andre udfordringer, her kan skydning være en fantastisk mulighed for at lære at holde fokus,
her er man ikke afhængig af, at din medspiller afleverer en dårlig bold til dig, eller du selv spiller en øv kamp.
du er ene og alene din egen herrer.
trænerne dernede gør et stort stykke arbejde, for at holde gang i hjulene.
derfor mener vi at skytteforeningen i ulfborg skal vinde prisen for årets forening.

foreningen består af 5 bestyrelses medlemmer, disse 5 er også trænerer.
derudover har de 4 andre hjælpe trænere, alt er på frivillig basis. dette skal de hyldes for.

vi skyder fra september måned og frem til maj måned indendørs på en 15 meter bane.
mellem maj og september rykker vi alle våben og skytter ud på 50 meter banerne, som foregår udendørs.

alle mellem 7 og 100 år er velkommen hos Ulfborg Bys Skytteforening.