Støtteforeningen Velling NaturRideskole

Nomineret af: Line Nysted Nielsen

Foreningen støtter op om Velling NaturRideskole og alle deres medlemmer samt heste og ponyer.

Velling naturRideskole har et kæmpe spænd i Elever. Der er ryttere i alle aldre og i forskellige niveauer, men her er der plads til alle. Sammenholdet på rideskolen er helt unikt. Der er altid en hjælpende hånd og et smil til nye som har brug for hjælp.

Støtteforeningen bakker op i form af diverse udstyr som alle får glæde af. Det kan være alt fx nye sadler, spring, ponygames udstyr, gevinster til stævner med mere.
Det er en stor hjælp for en lille rideskole som her og foreningen arbejder hårdt på at skabe de bedste miljøer for både ryttere og heste.

De fortjener at vinde denne pris for deres engagement og ihærdige arbejde. Samt for at skabe endnu bedre rammer for rigtig mange børn- unge og voksne ryttere der bare elsker heste. Tak for jer!

Afstemningen er afsluttet.