Ringkøbing Surfklub

Nomineret af: Sune Henriksen

Ringkøbing Surfklub er både indbegrebet af kommunens ånd (“Naturens rige”) og samtidig en utroligt inkluderende klub, hvor mere end 50 kvinder og mænd, piger og drenge i aldersgrupperne fra de helt unge over de yngre og mere modne til de med en hel del livserfaring mødes og deler venskaber og naturen. Der er plads til alle, uagtet evner og ambitioner, som i trygge rammer kan opleve både den frihed og det sammenhold, der følger med i Surfklubben - og altid under sikker vejledning af instruktørerne.
Klubben er som sagt drevet ud fra, at der skal være plads til alle, derfor er kontingentet også meget lavt - og betyder, at en anerkendelse som årets forening, kunne bruges til at opgradere noget af klubbens udstyr eller til fx at købe hjelme, som kunne bruges til træningsaftenerne.
Jeg håber, andre vil være med til at støtte op om Ringkøbing Surfklub og det fantastisk arbejde de laver, og derfor vil støtte dem som årets forening i Ringkøbing :-)